Ma blanche colombe et autres nouvelles / My Lady Love, my Dove and Other Short Stories

Ma blanche colombe et autres nouvelles / My Lady Love, my Dove and Other Short Stories

Dahl, Roald

Editorial Folio-Gallimard
Fecha de edición mayo 2016 · Edición nº 1

Idioma inglés-francés

EAN 9782070783984
197 páginas
Libro Dimensiones 108 mm x 178 mm


valoración
(0 comentarios)



P.V.P.  7,10 €

Sin ejemplares (se puede encargar)

Resumen del libro

Pamela et Arthur ont invité les Snape à venir passer le week-end chez eux pour jouer au bridge, mais ils redoutent de s'ennuyer avec ce jeune couple. Pamela a alors une idée qui devrait pimenter leur séjour... Trois nouvelles délicieusement cruelles par l'un des maîtres de l'humour anglais.

Biografía del autor

x{0026}lt;P x{0026}lt;B Roald Dahlx{0026}lt;/B va néixer el 1916 en un poblet de Gal-les (Gran Bretanya) anomenat Llandaff al si d'una família acomodada d'origen noruec. Als quatre anys perd el seu pare i als set entra per primera vegada en contacte amb el rígid sistema educatiu britànic que deixa reflectit en alguns dels seus llibres, per exemple, a x{0026}lt;I Matilda x{0026}lt;/I i a x{0026}lt;I Boyx{0026}lt;/I . Acabat el Batxillerat i en contra de les recomanacions de la seva mare perquè cursés estudis universitaris, comença a treballar a la companyia multinacional petrolífera Shell, a l'Àfrica. En aquest continent el sorprèn la Segona Guerra Mundial. Després d'un entrenament de vuit mesos, es converteix en pilot d'aviació a la Royal Air Force; va ser enderrocat en combat i va haver de passar sis mesos hospitalitzat. Després va ser destinat a Londres i a Washington va començar a escriure les seves aventures de guerra. La seva entrada al món de la literatura infantil va estar motivada pels contes que narrava als seus quatre fills. El 1964 publica la seva primera obra, x{0026}lt;I Charlie i la fàbrica de xocolatax{0026}lt;/I . Va escriure també guions per a pel-lícules; va concebre famosos personatges com els Gremlins, i algunes de les seves obres han estat portades al cinema. Roald Dahl va morir a Oxford, als 74 anys.x{0026}lt;/P





Pasajes Libros SL ha recibido de la Comunidad de Madrid la ayuda destinada a prestar apoyo económico a las pequeñas y medianas empresas madrileñas afectadas por el COVID-19

Pasajes Libros ha recibido la ayuda a la modernización de las librerías de la Comunidad de Madrid correspondiente al ejercicio 2023 y 2024.

Pasajes Libros ha recibido la ayuda para la revalorización cultural y modernización de las librerías 2024, del Ministerio de Cultura, a través de la Dirección General del Libro, del Comic y de la Lectura.



Para mejorar la navegación y los servicios que prestamos utilizamos cookies propias y de terceros. Entendemos que si continúa navegando acepta su uso.
Infórmese aquí  aceptar cookies.