Reading Myself x{0026} Others

Reading Myself x{0026} Others

Roth, Philip

Editorial Vintage UK
Fecha de edición octubre 2007

Idioma inglés

EAN 9780099485025
320 páginas
Libro encuadernado en tapa blanda


valoración
(0 comentarios)



P.V.P.  16,45 €

Sin ejemplares (se puede encargar)

Resumen del libro

The interviews, essays and articles collected in this book span a quarter of a century of Philip Roth's distinguished career and 'reveal a preocupation with the relationship bewteen the written and the unwritten world.' Here is Roth on himself and his work and the controversies it's engendered. Here too are Roth's writings on the Eastern European writers he has always championed; and on baseball, American fiction, and American Jews. The essential collection of nonfiction by a true master, Reading Myself and Others features his long interview with the Paris Review.

Biografía del autor

x{0026}lt;P x{0026}lt;B Philip Roth x{0026}lt;/B (1933-2018) va obtenir el Premi Pulitzer el 1997 amb x{0026}lt;I Pastoral Americanax{0026}lt;/I . El 1998 va rebre la Medalla Nacional de les Arts a la Casa Blanca i, el 2002, el màxim guardó de l'Acadèmia Americana de les Arts i les Lletres, la Medalla d'Or de Narrativa, prèviament atorgada a John Dos Passos, William Faulkner i Saul Bellow, entre altres. Ha estat guardonat dues vegades amb el National Book Award, el PEN/Faulkner Award i el National Book Critics Circle Award.x{0026}lt;/P x{0026}lt;P El 2005, x{0026}lt;I La conjura contra Amèricax{0026}lt;/I va rebre el premi de la Society of American Historians, concedit a la seva destacada novel-la històrica el 2003-2004 sobre un tema històric nord-americà , i el Premi W.H. Smith pel millor llibre de l'any, fet que va fer de Roth el primer escriptor que premiat dues vegades amb aquest guardó en els quaranta-sis anys d'història del premi.x{0026}lt;/P x{0026}lt;P El 2005 Roth es va convertir en el tercer escriptor nord-americà viu, l'obra del qual va publicar la Library of America en una edició completa i definitiva. El 2011 va rebre la National Humanities Medal a la Casa Blanca, i va ser nomenat posteriorment el quart guanyador del Man Booker International Prize. El 2012 va guanyar el màxim guardó d'Espanya, el Premi Príncep d'Astúries, i el 2013 el de més prestigi de França, el Comandant de la Legió d'Honor.x{0026}lt;/P





Pasajes Libros SL ha recibido de la Comunidad de Madrid la ayuda destinada a prestar apoyo económico a las pequeñas y medianas empresas madrileñas afectadas por el COVID-19

Pasajes Libros ha recibido la ayuda a la modernización de las librerías de la Comunidad de Madrid correspondiente al ejercicio 2023.

Para mejorar la navegación y los servicios que prestamos utilizamos cookies propias y de terceros. Entendemos que si continúa navegando acepta su uso.
Infórmese aquí  aceptar cookies.