Su carro de la compra está vacío

Volver

Pensaments i opuscles

32,00 €

Sin ejemplares (se puede encargar)

Pensaments i opuscles

32,00 €

Pensaments i opuscles

  • Editorial: ADESIARA EDITORIAL
  • Fecha de la edición:
  • Número de la edición: 1
  • ISBN: 978-84-16948-74-1
  • EAN: 9788416948741
  • Dimensiones: 145 cm x 210 cm
  • 800 páginas
  • Idiomas: catalán
Els Pensaments són, substancialment, el que ens ha arribat dels materials preparatoris d'una apologia del cristianisme: un conjunt de notes sobre religió i altres temes que han aconseguit cas únic en la història de la cultura ser considerades un dels cims del pensament i de la literatura de tots els temps.
Són susceptibles de diverses lectures: les dues principals són la filosòfica, que hi reconeix el pòsit de Montaigne i Descartes, i l'apologètica, que hi retroba el fons bíblic i augustinià, com també la influència dels catalans Ramon Martí i Ramon Sibiuda.
Els Pensaments, que ara presentem en traducció catalana juntament amb alguns opuscles que els complementen, constitueixen un dels cims de la reflexió sobre la condició humana i tenen, a més, la virtut de fer entrar el cristianisme en el debat cultural.

Compartir


Mantente al día de la
actualidad de Pasajes