Editorial Beascoa
Colección Contes infantils, Número 0
Lugar de edición
Barcelona, España
Fecha de edición febrero 2024 · Edición nº 1
Idioma catalán
EAN 9788448867027
36 páginas
Libro
Un conte de Susanna Isern perfecte per celebrar el Dia del Pare
Aquest arbre sòlid, alt i resistent és el pare. El de la capsa d'eines, el de les passes de gegant, el dels braços que ho atrapen tot amb certesa. El que canvia amb el temps i amb la vida, però per al qual l'estima es manté sempre igual.
En aquest àlbum il-lustrat preciós, un homenatge a tots els pares d'arreu del món amb il-lustracions espectaculars a cada pàgina, els pares sentiran el poder de l'amor més gran. Una història amb estil poètic ideal perquè pares i fills llegeixin plegats mentre aprofundeixen en el llaç tan maco que els uneix.
Un llibre per gaudir de la il-lusió de ser pare.
x{0026}lt;P x{0026}lt;B Susanna Isernx{0026}lt;/B va néixer a la Seu d'Urgell i va créixer envoltada de muntanyes. Allà trobava animals que li explicaven històries a cau d'orella, i ella es dedicava a transcriure-les. En l'actualitat les històries sorgeixen de molts llocs i de manera de vegades inesperada. La Susanna compagina les seves dues passions, l'escriptura i la psicologia.x{0026}lt;/P
|
||||||