Editorial Beascoa
Colección Petits curiosos, Número 0
Lugar de edición
Barcelona, España
Fecha de edición marzo 2023 · Edición nº 1
Idioma catalán
EAN 9788448863913
48 páginas
Libro
encuadernado en tapa dura
Dimensiones 276 mm x 357 mm
Ajuda Sant Jordi a rescatar prínceps i princeses de les urpes dels dracs malvats amb aquest nou escape book!
Sempre disposat a ajudar, Sant Jordi voltarà el món amb el seu cavall Llampec per resoldre tot de casos. A Europa, un drac amb molts fums, cansat del menjar de granja, ha segrestat la filla del rei. Al desert egipci, Apofis, un drac gegantí amb forma de serp, s'amaga dins d'una piràmide. Segrestat pel Tianlong, un drac volador imponent, el fill de l'emperador espera que el rescatin a les muntanyes de la Xina. I a les profunditats de les selves asteques hi roman Quetzalcóatl, la serp coberta de plomes imponent.
Quatre dracs, quatre casos que necessiten de la teva ajuda per resoldre's. Laberints, endevinalles, enigmes... Et sumes a aquesta aventura interactiva?
El llibre perfecte, que posarà a prova les teves habilitats per escapar del perill, et farà esprémer les neurones i, sobre tot, t'ho farà passar d'allò més bé.
x{0026}lt;P x{0026}lt;B Carles Gómezx{0026}lt;/B (Barcelona, 1984) es director creativo y redactor publicitario. Ha trabajado para agencias de Barcelona y Madrid escribiendo para marcas como Damm, Honda, MINI, KAS, Pepsi, Decathlon o Vodafone. Después de contar historias para marcas comerciales, se adentra en el mundo de la literatura infantil con una nueva visión del personaje de Sant Jordi.x{0026}lt;/P
|