Chronique du tueur de rois : deuxième partie - La peur du sage. Tome 3

Chronique du tueur de rois : deuxième partie - La peur du sage. Tome 3

Rothfuss, Patrick

Editorial Bragelonne
Fecha de edición junio 2013 · Edición nº 1

Idioma francés

EAN 9782352946588
621 páginas
Libro


valoración
(0 comentarios)



P.V.P.  32,70 €

Sin ejemplares (se puede encargar)

Resumen del libro

J 'ai libéré des princesses. J'ai incendié la ville de Trebon. J'ai suivi des pistes au clair de lune que personne n'ose évoquer durant le jour. J'ai conversé avec des dieux, aimé des femmes et écrit des chansons qui font pleurer les ménestrels. Mon nom est Kvothe. Vous avez dû entendre parler de moi. Dès l'enfance, Kvothe a connu un destin d'exception. Mais même aux heures les plus sombres, jamais il n'a cessé de chercher les réponses.
De se révéler au monde à travers le chant de la magie. Aujourd'hui, il est à l'orée du chemin terrible et fabuleux qui fera de lui un héros... Quel est le prix à payer lorsqu'on devient une légende de son vivant ?

Biografía del autor

x{0026}lt;P x{0026}lt;I El nom del ventx{0026}lt;/I , el fulgurant debut literari de x{0026}lt;B Patrick Rothfussx{0026}lt;/B i el primer volum de la trilogia Crònica de l'Assassí de Reis , ha consagrat l'autor com a fenomen editorial i l'ha convertit en una fita de la fantasia internacional. Traduït a trenta-cinc idiomes i amb elogis apassionats per part dels lectors i dels crítics, va obtenir el premi Quill al millor llibre de literatura fantàstica el 2007 i ha venut més de tres milions i mig d'exemplars arreu del món.x{0026}lt;/P x{0026}lt;P El van seguir: x{0026}lt;I El temor d'un home savix{0026}lt;/I (Rosa dels Vents, 2011), el segon lliurament de la trilogia, que es va posicionar en els primers llocs de les llistes de llibres més venuts des de la primera setmana a les llibreries, i x{0026}lt;I La música del silencix{0026}lt;/I (Rosa dels Vents, 2014), una novel-la independent ambientada en el mateix univers, il-lustrada per Marc Simonetti.x{0026}lt;/P x{0026}lt;P Per la mestria com a narrador i l'originalitat de les seves històries, la crítica ha equiparat Rothfuss amb grans escriptors com J.R.R. Tolkien, Ursula K. Le Guin i George R.R. Martin. Lectors de totes les edats i aficionats o no a la literatura fantàstica recomanen amb entusiasme aquesta novel-la, destinada a esdevenir un clàssic.x{0026}lt;/P x{0026}lt;P Patrick Rothfuss viu a Wisconsin i, a part de dedicar-se a l'escriptura, dirigeix Worldbuilders, una organització benèfica amb fins humanitaris. Actualment treballa en la revisió de l'esperadíssim tercer volum de la sèrie Crònica de l'Assassí de Reis .x{0026}lt;/P





Pasajes Libros SL ha recibido de la Comunidad de Madrid la ayuda destinada a prestar apoyo económico a las pequeñas y medianas empresas madrileñas afectadas por el COVID-19

Pasajes Libros ha recibido la ayuda a la modernización de las librerías de la Comunidad de Madrid correspondiente al ejercicio 2023.

Para mejorar la navegación y los servicios que prestamos utilizamos cookies propias y de terceros. Entendemos que si continúa navegando acepta su uso.
Infórmese aquí  aceptar cookies.