Charlie et la chocolaterie - Un livre pop-up

Illustrateur Quentin Blake

Charlie et la chocolaterie - Un livre pop-up

Dahl, Roald

Editorial Gallimard Jeunesse Editions
Fecha de edición mayo 2011 · Edición nº 1

Idioma francés

EAN 9782070640287
7 páginas
Libro encuadernado en tapa dura


valoración
(0 comentarios)



P.V.P.  23,20 €

Sin ejemplares (se puede encargar)

Resumen del libro

M Willy Wonka, le plus génial inventeur du monde, va ouvrir les portes de sa fabuleuse chocolaterie à cinq enfants. Caramels, guimauves et rivière de chocolat fondu attendent les heureux élus. Charlie n'a plus qu'à trouver un ticket d'or pour pouvoir se régaler de ces délicieuses friandises ! De merveilleuses surprises vous attendent : lisez la gazette, découvrez le ticket d'or, déployez la fabuleuse chocolaterie et promenez-vous dans la salle au chocolat, la salle aux inventions avant de grimper dans l'ascenseur de verre.

Biografía del autor

x{0026}lt;P x{0026}lt;B Roald Dahlx{0026}lt;/B va néixer el 1916 en un poblet de Gal-les (Gran Bretanya) anomenat Llandaff al si d'una família acomodada d'origen noruec. Als quatre anys perd el seu pare i als set entra per primera vegada en contacte amb el rígid sistema educatiu britànic que deixa reflectit en alguns dels seus llibres, per exemple, a x{0026}lt;I Matilda x{0026}lt;/I i a x{0026}lt;I Boyx{0026}lt;/I . Acabat el Batxillerat i en contra de les recomanacions de la seva mare perquè cursés estudis universitaris, comença a treballar a la companyia multinacional petrolífera Shell, a l'Àfrica. En aquest continent el sorprèn la Segona Guerra Mundial. Després d'un entrenament de vuit mesos, es converteix en pilot d'aviació a la Royal Air Force; va ser enderrocat en combat i va haver de passar sis mesos hospitalitzat. Després va ser destinat a Londres i a Washington va començar a escriure les seves aventures de guerra. La seva entrada al món de la literatura infantil va estar motivada pels contes que narrava als seus quatre fills. El 1964 publica la seva primera obra, x{0026}lt;I Charlie i la fàbrica de xocolatax{0026}lt;/I . Va escriure també guions per a pel-lícules; va concebre famosos personatges com els Gremlins, i algunes de les seves obres han estat portades al cinema. Roald Dahl va morir a Oxford, als 74 anys.x{0026}lt;/P





Pasajes Libros SL ha recibido de la Comunidad de Madrid la ayuda destinada a prestar apoyo económico a las pequeñas y medianas empresas madrileñas afectadas por el COVID-19

Pasajes Libros ha recibido la ayuda a la modernización de las librerías de la Comunidad de Madrid correspondiente al ejercicio 2023.

Para mejorar la navegación y los servicios que prestamos utilizamos cookies propias y de terceros. Entendemos que si continúa navegando acepta su uso.
Infórmese aquí  aceptar cookies.